col

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 122 επισκέπτες και κανένα μέλος

Αποστολία Ζώη: Η καλλιτεχνική νονά της είναι η…

Από τον Μαρίνο Βυθούλκα

Εμφανίζεται με καπελάκι, κολάν και αθλητικά παπούτσια στο υπαίθριο καφέ στο Μαρούσι, όπου έχουμε ραντεβού. Έχουν περάσει πάνω από δέκα χρόνια από την τελευταία μας συνάντηση με την Αποστολία Ζώη, αλλά παραμένει το ίδιο όμορφη και χαμογελαστή. Ο χρόνος δεν άφησε τα σημάδια του επάνω της, τουναντίον, της έδωσε μια σιγουριά στο βλέμμα και στον τρόπο που αντιμετωπίζει πλέον τη ζωή. Εξάλλου, τα τελευταία χρόνια δεν ήταν εύκολα για εκείνη και την οικογένειά της, όπως μου εξηγεί στη διάρκεια της κουβέντας μας.

Η Αποστολία μεγάλωσε στο Βόλο, στερνοπαίδι μιας γυναικοκρατούμενης (έχει δύο μεγαλύτερες αδελφές) οικογένειας. «Όσο περίεργο κι αν σου ακούγεται, μεγάλωσα στον αυτόματο πιλότο. Με αγάπη, αλλά και με τρομερή αυτονομία. Είχα ελευθερία κινήσεων, χωρίς οι δικοί μου να μου μεταδίδουν φόβο και υστερία» μου λέει. Σε ηλικία 4 ετών ξεκινά να ασχολείται με την ενόργανη γυμναστική, ενώ η ομαδικότητα και οι στόχοι είναι από τις πρώτες λέξεις που αποκωδικοποιεί το παιδικό της μυαλό. «Ο πρώτος μου δάσκαλος στην ενόργανη ήταν ο πατέρας μου. Εκείνο το διάστημα, ως γυμναστής, προπονούσε την ομάδα ενόργανης του Βόλου». Η αγάπη της, όμως, για το υγρό στοιχείο θα την οδηγήσει στις πισίνες. Σε ηλικία 6 ετών ξεκινά καταδύσεις από βατήρα, ενώ λίγα χρόνια αργότερα θα κάνει πρωταθλητισμό με την ομάδα της Εθνικής Ελλάδος.

«Δεν εκμεταλλεύτηκα καταστάσεις»

Εξαιτίας του πρωταθλητισμού, εγκαταλείπει νωρίς το πατρικό στο Βόλο και μετακομίζει στη συμπρωτεύουσα, όπου ήδη ζούσαν οι αδελφές της, για πιο εντατικές προπονήσεις, ενώ τελειώνοντας το λύκειο σπουδάζει της στο τμήμα Φυσικής Αγωγής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η ενασχόλησή της με το τραγούδι έρχεται κάπου ανάμεσα στα σχολικά και φοιτητικά της χρόνια. «Στην τελευταία τάξη του λυκείου, το σχολείο μου διοργάνωσε μια ρεμπέτικη βραδιά. Δήλωσα συμμετοχή και με πήραν. Εκεί, λοιπόν, που τραγουδήσαμε, μας είδε ένας επιχειρηματίας και μας ζήτησε να εμφανιστούμε στο μαγαζί του. Κάπως έτσι το ένα έφερε το άλλο. Το συνέχισα για να έχω το χαρτζιλίκι μου. Μετά συνειδητοποίησα πως και το τραγούδι πρωταθλητισμός είναι».

 Η πρώτη μεγάλη αλλαγή που ήρθε όταν αποφάσισε να γίνει τραγουδίστρια: του επιθέτου της.

Είναι ένα απόγευμα του 2003, όταν η Εύη Δρούτσα –εκείνη την εποχή είχε αναλάβει την παραγωγή του πρώτου δίσκου της Αποστολίας Καλαμπούκα– γίνεται ουσιαστικά η «νονά» του καλλιτεχνικού της επιθέτου. «Άνοιξε την ατζέντα της για να πάρει ιδέες και δεν φαντάζεσαι πόσα πολλά επίθετα βάλαμε δίπλα στο όνομά μου: από πολιτικούς, καλλιτέχνες, επιχειρηματίες. Κάποια στιγμή σταματά στον Πάνο Ζώη, που ήταν φίλος της και τηλεοπτικός παραγωγός του ΑΝΤ1, και μου λέει “αυτό σου ταιριάζει”. Έτσι, αποφασίσαμε ο πρώτος μου δίσκος να βγει με αυτό το όνομα: Αποστολία Ζώη».

Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη στο People που κυκλοφορεί αυτό το Σάββατο μαζί με το Πρώτο Θέμα.

πηγή

| Bizznews.gr.

Διάβασε περισσότερα: